فروش نایلون حبابدار

نایلون حبابدار یا همان نایلون ضربه گیر ، یک ماده پلاستیکی (پلی اتیلن) شفاف می باشد که برای بسته بندی و محافظت از اشیاء شکننده و حساس مورد استفاده قرار میگیرد .

 این محصول با نامهای پلاستیک حبابدار و پلاستیک ضربه گیر نیز شناخته می شود .  نایلون حبابدار بصورت رول تولید می شود که شامل نمیکره های پر از هوا می باشد . نایلون حبابدار محصولات و کالای شما را در برابر آسیبهای فیزیکی ، ضربه و شکستگی محافظت می کند . نایلون حبابدار جهت محافظت از آسیب دیدگی مبلمان ، لوازم منزل ، قطعات الکترونیکی ، ظروف شکستنی ، قطعات خودرو و هر کالایی که نیاز به محافظت دارد مورد استفاده قرار می گیرد .نایلون حبابدار بصورت رول ، ورق (شیت) و کیسه شده تولید می شود . نایلون حبابدار بصورت دولایه ، سه لایه و پنج لایه و در گرماژ مختلف تولید می شود . بیشترین مورد استفاده از نایلون حبابدار مربوط به نوع سه لایه آن می باشد . نایلون حبابدار سه لایه با گرماژ 100 گرم در هر متر مربع تولید می شود .

 

  نایلون حبابدار سه لایه متشکل از دو لایه تخت در بالا و پایین و یک لایه حباب در وسط آن می باشد . قطر حباب در نایلون حبابدار معمولا یک سانتیمتر ( 10 میلیمتر) می باشد . نایلون حبابدار با قطر حباب بیشتر هم وجود دارد که 20 میلیمتر می باشد . نایلون حبابدار ( نایلون ضربه گیر) در عرض های مختلف قابل تولید می باشد . (از عرض 25 سانتیمتر تا 250 سانتیمتر بنابر نیاز مشتری ) .

 
برخی از موارد استفاده از نایلون حبابدار به شرح زیر می باشد :
 
بسته بندی لوازم منزل هنگام اسباب کشی برای جلوگیری از صدمه و شکستگی
بسته بندی لوازم الکترونیکی مانند انواع بردها و لوازم کامپیوتر
بسته بندی قطعات خودرو
 
مطالب مرتبط
تنظیمات

یادداشت کاربران
درج یک یادداشت :
1 + 8 = ?